Neurocognitive Development Lab Utrecht

Dynamics of Youth ouderavond

Beste onderzoeker,

Chantal ontving onderstaande uitnodiging. Wie vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan deze avond?

Op donderdag 8 november 2018 organiseert het Alumni Office in samenwerking met Dynamics of Youth een ouderavond. Op deze avond nodigt de UU haar alumni uit voor een bijeenkomst waar Utrechts onderzoek naar het gedrag en de ontwikkeling van kinderen centraal zal staan. Graag willen we u uitnodigen om vanuit uw functie als onderzoeker aan de Universiteit Utrecht een bijdrage te leveren aan het programma. De locatie en de exacte programmering van de avond staat nog niet vast; uw mogelijke bijdrage zal in ieder geval ongeveer een uur bestrijken.

Op de ouderavond willen we graag in gaan op vraagstukken die spelen bij (jonge) ouders. Bijvoorbeeld: ‘Hoe ontwikkelt mijn kind zich?’ ‘Welke gedrags- en/of taalproblemen komen er voor en waar komen deze vandaan?’ en ‘Wat is een gezinssysteem?’ Het doel van deze avond is dan ook de zeer relevante kennis die Universiteit Utrecht in huis heeft, te delen met alumni met jonge kinderen (of kleinkinderen) en ook met hen in gesprek te gaan.

Uw expertise op het gebied van de ontwikkeling van het babybrein en de relatie tussen de ontwikkeling van de visuele perceptie en gezichtsverwerking lijkt ons een zeer waardevolle toevoeging aan deze avond. We nodigen u graag uit om over dit onderwerp te komen spreken, op een manier die voor u goed zou werken. U kunt bijvoorbeeld zelf een lezing geven, in discussie gaan met een collega, een PhD-student uitnodigen om ook een deel van zijn/haar onderzoek te delen, een discussie met het publiek houden, et cetera. Wij denken natuurlijk graag met u mee!

Graag hoor ik van u of u mee zou willen en kunnen werken aan het programma van deze avond.